کارتهای فانتزی من

در این وبلاگ میتونید کارتهای فانتزی من رو ببینید و در صورت تمایل سفارش بدید (فرنوش)

کارتهای فانتزی من

در این وبلاگ میتونید کارتهای فانتزی من رو ببینید و در صورت تمایل سفارش بدید (فرنوش)

روز پدرهامون مبارک






به یاد تموم پدرهایی که الان فقط خاطراتشون واسمون مونده(یادشان سبز و روحشان شاد)

پدرکه باشی سردت می شود ولی کت برشانه فرزند می اندازی.
چهره ات خشن می شودودلت دریایی، آرام نمی گیری تاتکه نانی بیاوری
پدرکه باشی،می خواهی ولی نمی شود، نمی شودکه نمی شود. دربلندایی ازاین شهرت مشت نشدن هابرزمین می کوبی.
پدرکه باشی عصا می خواهی ولی نمی گویی . هرروز خم ترازدیروز،مقابل آینه تمرین محکم ایستادن می کنی.
پدرکه باشی حساس می شوی به هرنگاه پرحسرت فرزند به دنیا، تمام وجود خودت رامحکوم آرزوهایش می کنی!
پدرکه باشی درکتابی جایی نداری وهیچ جایی زیرپایت نیست . بی منت ازاین غریبه گی هایت می گذری تاپدرباشی . پشت خنده هایت فقط سکوت میکنی.
پدرکه باشی به جرم پدربودنت حکم همیشه دویدن را برایت می برند ، بی هیچ اعتراضی به حکم فقط می دوی ودرتنها یی ات نفسی تازه می کنی.
. پدرکه باشی دربهشتی که زیرپای تونبود هم دلهره هایت را مرورمی کنی.
پدرکه باشی پیرنمی شوی ولی یک روز بی خبرتمام می شوی وپشت هاراخالی می کنی باتمام شدنت ، باید حس آرامش رابعدازعمری تجربه کنی



بچه که بودم ...

آری بچه که بودم ؛

پدر سمبل و صاحب عجیب و غریب ترین ذائقه دنیا بود

وقتی به خوش مزه ترین خوراکی های تهیه شده علاقه ای نشان نمی داد؛

اما نه امروز، که به علتش پی برده ام ؛

آری امروز پدر برایم سمبل ایثار و مهربانیست؛

پدری که حتی اجازه نداد تا به دلیل آنهمه بی میلی هایش پی ببرم

 

      روز پدر به همه پدرای مهربونو دلسوز مبارک                  

بابای گلم برای تمام لحظه هایی که بهم دادی متشکرم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد