کارتهای فانتزی من

در این وبلاگ میتونید کارتهای فانتزی من رو ببینید و در صورت تمایل سفارش بدید (فرنوش)

کارتهای فانتزی من

در این وبلاگ میتونید کارتهای فانتزی من رو ببینید و در صورت تمایل سفارش بدید (فرنوش)

داستان

    به دنبال خدا




ادامه مطلب ...

ماه رمضان


کاش در این رمضان لایق دیدار شویم



                       سحری با نظر لطف تو بیدار شویم


                        پیشاپیش فرارسیدن ماه ضیافت الهی بر همه ی شما مبارک



داستان:بیسکوبیت سوخته

پیشنهاد من به شما:حتما بخونید

داستان بیسکویت سوخته

  ادامه مطلب ...

خدایا رهایم نکن...


خدایا رهایم نکن



آمده بودم و در قلبت را زدم ،تو بودی اما در باز نکردی

 

ادامه مطلب ...

شما هم میتوانید یک کارت زیبا و منحصر بفرد هدیه دهید

 

 

 

 

 برای آنهایی که عزیزند و دوستشان داریم

 

 





قبول سفارش و ساخت انواع کارتهای فانتزی برجسته و شیک 


کارت تبریک با مناسبت های نوروز - تولد - روز مادر -پدر  و هر آنچه


شما خواهان آن هستید


فقط کافیه به آدرس


fk.rose1360@yahoo.com

ایمیل بزنید.لطفا در قسمت مربوط به موضوع,سفارش کارت درج شود.


پس از تائید سفارش  ,شما میتوانید پس از یک هفته کارت زیبای خود را تحویل بگیرید