کارتهای فانتزی من

در این وبلاگ میتونید کارتهای فانتزی من رو ببینید و در صورت تمایل سفارش بدید (فرنوش)

کارتهای فانتزی من

در این وبلاگ میتونید کارتهای فانتزی من رو ببینید و در صورت تمایل سفارش بدید (فرنوش)

اجابتم کن

خدایا....


  

خدایا نامه ام را با اینکه می دانستم تو آن را قبل از نوشتن خوانده ای،

بر بال فرشتگانت سوار کردم تا به دستت برسانند. نمی دانم کجای راهند...

 نمی دانم... خدا کند رسیده باشد.

خدایا من اینجا منتظرم... تمام ثانیه هایم را در انتظار به سر میبرم...

دائم نگاهم به آسمان است...

منتظرم که شاید موقع باران و یا هنگام اذانت جوابم را به فرشتگانت

 بسپاری تا برایم بیاورند. نمی گویم که نا امیدم، نه. چون می دانم اگر

 ناامید باشم تو با تمام عظمتت ناراحت می شوی.

 من نگاه زیبایت را در تمامی لحظات زندگی ام حس میکنم...

اما

به تک تک دانه های تسبیح دلم سوگند که

من خسته شدم از انتظار

اجابتم کن.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد